Een BluePoint kantoor op maat

Tags:
Kantoorverhuur & Coworking
02-03-2022

Ontdek het all-in-one serviced office van mtech+!

Mtech+ is een network van loopbaanfondsen, actief in de metaal- en technologische industrie. De laatste jaren evolueerde het bedrijf van een opleidingsfonds naar een loopbaanfonds.

“Een nieuw kantoor was nodig om onze nieuwe diensten goed te kunnen uitvoeren,” vertelt Kris. “Bovendien namen we ook heel wat nieuwe mensen aan die een plekje moesten krijgen. Voeg daar nog de hybride manier van werken tijdens en na de coronacrisis aan toe, en het plaatje is compleet.”

01 22 blog banner

Enter: de serviced offices van BluePoint 

De oplossing voor mtech+ was duidelijk: een serviced office van BluePoint. Dat is een kantoor helemaal afgestemd op jouw maat waarvan alle praktische regelingen verzorgd worden door het BluePoint-team. Je betaalt daarvoor een all-in-one prijs.

“De wifiverbinding, elektriciteitsfactuur of het onderhoud van de printer? Niet langer onze zorg”, aldus Kris van mtech+. “We moeten zelf geen regelingen treffen, en komen nooit voor financiële of praktische verrassingen te staan!”

 

Waarom een serviced office in een business center?

Het serviced office van mtech+ bevindt zich in het BluePoint Business Center in de rand van Brussel. En dat biedt zo z’n voordelen, vindt Kris. “In de middag lunchen we lekker in het Blue’s Corner bedrijfsrestaurant, ons kantoor is makkelijk bereikbaar én collega’s kunnen makkelijk parkeren in de ondergrondse parking, zelfs met hun elektrische wagen. Ideaal, toch?”

Ook het 'all-in-one' aspect biedt zo z’n voordelen. Want je betaalt niet alleen een'all-in-one' prijs voor het huren van je kantoor, ook de opzet ervan zit in één prijs vervat. “Uiteraard kost een nieuw kantoor geld maar de prijs viel écht goed mee”, vindt Kris. “Bovendien konden we in één keer alles samenvoegen. Van eerste design-idee tot nieuwe bureaustoel”.

 12 21 b picture 11

 

Hybride werken: combineren van kantoor, online vergaderen en thuiswerk

De nieuwe hybride manier van werken die de coronacrisis met zich meebracht, was voor Kris één van de focuspunten van het nieuwe kantoor in Brussel. “Onze collega’s zullen werken op kantoor, online vergaderen en thuiswerk blijven combineren’, zegt Kris. “Het was dus belangrijk dat we ook daar rekening mee hielden.”

In het kantoor van mtech+ vind je daarom nu normale bureaus, maar ook toogjes met hoge stoelen die fungeren als flexwerkplekken. “Heel handig wanneer collega’s van een andere provincie komen vergaderen en even willen rondhangen”, vindt Kris. “Of voor wanneer we gewoon even zin hebben om recht te staan of op een ander plekje te werken. Verandering van spijs, doet eten!”

Bijgevoegd bij het kantoor, zijn twee vergaderzalen waar fysieke meetings gehouden worden. “Daar kunnen collega’s zich ook afzonderen voor online meetings’, zegt Kris. “Een must, aangezien online meetings ook na de coronacrisis een groot onderdeel blijven vormen van de nieuwe way of working.’

 12 21 b picture 13

 

Een kantoor op maat dat meegroeit

Ondertussen werkt mtech+ ongeveer een jaar in hun nieuwe kantoor, en dat bevalt uitstekend.” We huurden al jaren kantoren bij het BluePoint Business Center”, aldus Kris. “Dat we op hen konden rekenen voor ons nieuwe kantoor, stond vast. BluePoint stond ons elke stap van de weg graag bij met advies, en voerde de nodige werken uit. Samen zorgden we voor een kantoor op maat, waar we erg blij mee zijn!”

 01 22 picture4

 

Wie sterke groei kent, denkt best ook even na over de toekomst. Gelukkig kan het kantoor mee evolueren met de rest van mtech+. ‘‘We gaan nog extra mensen aanwerven, er zullen nog nieuwe diensten bij komen en we zullen op een andere manier blijven werken, ook na de coronacrisis”,  aldus Kris. “Daarvoor is een kantoor op maat echt cruciaal. Gelukkig hebben we dat dankzij BluePoint gevonden!”

 

Zelf op zoek naar een serviced office voor jouw organisatie?

Bij BluePoint Business Center in Brussel, Antwerpen en Luik genieten de kantoorhuurders, afhankelijk van locatie, van deze diensten:

  • Vast kantoor, 24/24 toegankelijk met badge
  • Onthaal, receptie, postverwerking, ondergrondse parking, vergaderzalen en douches
  • Schoonmaak en onderhoud
  • Hightech technologie: iron wifi, beveiligd IT netwerk, printers met toegangscode en printshop
  • All-in begeleiding door een facility team
  • Kitchenette en catering
  • BluePoint Conference Center
  • Tuin en terras
  • Bedrijfsrestaurant en zelfbedieningsrestaurant

 

Meer info? Bel naar het nummer +32 2 706 88 00 of mail naar marketing@bluepoint.be