Als zelfstandige of beginnend ondernemer pak je het graag professioneel aan. Je eigen woonkamer is daarvoor niet altijd de meest geschikte omgeving. De oplossing? Een virtueel kantoor huren bij BluePoint. Je vestigt je bedrijfs- of postadres op een toplocatie, zonder de lasten van een eigen kantoor. Geen logistieke zorgen, maar wel een stevige imagoboost! Bovendien maak je gebruik van de professionele, hightech faciliteiten van ons bedrijvencentrum, zoals de vergaderruimtes en coworking spaces. Van een win-win situatie gesproken!
Exclusieve BluePoint diensten
Referenties
Wat is een virtueel kantoor?Ontvang je als zelfstandige of start-up klanten in je woonkamer of keuken? Dat is niet de professionele setting waarop je hoopt. Een virtueel kantoor van BluePoint geeft je de mogelijkheid om je bedrijfsadres te domiciliëren bij een professioneel bedrijvencentrum zonder een fysiek kantoor te moeten huren. Verder kan je jouw maatschappelijke zetel of postadres bij ons vestigen. Dat geeft je bedrijfsimago een sterke boost. |
Virtuele kantoren op deze locaties
Virtueel kantoor huren? Kies voor BluePoint
Een virtueel kantoor bestaat erin dat je je zakelijk adres laat registreren op een ander adres dan dat van jezelf. Bij het bedrijvencentrum van BluePoint bijvoorbeeld. Je laat je zakelijke adres domiciliëren bij ons en kan terugvallen op tal van onze services. Zo hoef je je geen zorgen te maken over logistieke kwesties zoals bij traditionele kantoren, maar onderhoud je wel een efficiënte, professionele manier van werken.
Professionele setting van je virtueel kantoorKlanten ontvang je niet langer in een informele setting zoals je woonkamer, maar wel in de professionele omgeving van ons bedrijvencentrum. Door je zakelijke adres te koppelen aan BluePoint, geef je jezelf en je bedrijf een flinke imagoboost. De professionele look-and-feel straalt namelijk rechtstreeks door naar jouw bedrijf. Wees maar zeker dan je klanten ervan onder de indruk zijn! |
Maak gebruik van onze on-site faciliteitenWanneer je een virtuele kantoorruimte huurt bij BluePoint, kan je gebruikmaken van een uitgebreid aanbod aan faciliteiten.
BluePoint is dus meer enkele een professioneel zakelijk adres. Het is een fullservice virtuele werkplek waar je gelijkgestemden ontmoet en al je klanten efficiënt ontvangt. |
Hoe werkt het?
Een virtueel kantoor huren bij BluePoint gebeurt via een jaarcontract. Voorschotfacturen worden driemaandelijks uitgestuurd. Om je zakelijk adres bij BluePoint te registeren, vragen we een aantal documenten:
- Naam van de onderneming, met ondernemingsnummer
- Het identiteitsbewijs van de bestuurder
- De oprichtingsakte van je bedrijf
- Bewijs dat je onderneming in een gezonde financiële toestand verkeert
Schrijf je je in met je maatschappelijke zetel, dan kom je in aanmerking voor speciale kortingen. Verder organiseert BluePoint interessante community events. Die zijn gratis en gaan over tal van onderwerpen. Als huurder van een virtueel kantoor ben je welkom op deze evenementen. Het is de perfecte plaats om te netwerken.
Nooit meer klanten verwelkomen in de informele setting van je eigen woning, maar scoren vanaf de eerste seconde met de professionele uitstraling van je virtueel kantoor? Klop gerust aan bij BluePoint. We vertellen je alles over de werking, de voordelen en alle on-site services. Tot snel!
Heb je interesse om een kantoor te huren bij BluePoint? Neem contact met ons op, wij leiden je graag rond in ons business center.